О историји, чудним и лепим местима, књигама, као и свим оним споредним темама које чине овај живот савршеним.

6. 4. 2016.

Ако вас пут одведе до Атине, ово обавезно морате да пробате

Ближе се време празника  и неки од вас ће сигурно посетити Атину. Уживаће шетајући Плаком према Акропољу, неки ће посетити и Посејдонов храм  на обали Егејског мора, успут ћете појести који гирос, попити неку чашицу Уза... Међутим, мали број туриста зна да се у Атини, тачније Глифади, налази палачинкарница Feticcio чије укусне специјалитете ће ваш стомак памтити још дуго после одмора.

Сасвим случајно сам једног дана дошла до овог раја за моја непца. Видела сам на једној друштвеној мрежи фотографију коју је поставио један мој другар и одмах ми је посластица привукла пажњу. Истог дана сам отишла да је пробам.

Палачинка број 49 (Фото: Тара у свету чуда)

Од мог првог одлазка до Feticcio раја па све до данас, искључиво једем слатку палачинку број 49 (погледај фотку). Једноставно, не мењам ствари које ми пријају. Она је напуњена сладоледом од ваниле, споља је преливена нутелом, млевеним кексом, и комадићима јагода и банане ( воће можете изабрати по жељи). На врху се налази шлаг који је преливен сирупима од чоколаде и јагоде.

Палачинка кошта пета евра и ја која сам велики гурман једва је сама поједем.  За оне који сматрају да им је ова једна палачинка мало, могу наручити палачинку број 48, која је иначе дупла порција палачинке број 49 и кошта неких девет евра.

Тако да, ако вас пут одведе ка Атини, заборавите на рачунање калорија и обавезно пробајте ово слатко задовољство. Иначе,  Feticcio у свом менију нуди велики број слатких и сланих специјалитета са палачинкама. Да видите тачну локацију палачинкарнице притисните ОВДЕ.

Ако желите да сазнате како у Грчкој да попијете нормално слатку или горку кафу, притисните ОВДЕ.

Нема коментара:

Постави коментар